LTV1 – skatītais televīzijas kanāls Latvijā otro gadu pēc kārtas

LTV1 – skatītais televīzijas kanāls Latvijā otro gadu pēc kārtas

Skatītākais televīzijas kanāls arī 2022. gadā bija LTV1, rāda pētījumu kompānijas “Kantar” dati. Apsteidzot citus televīzijas kanālus, LTV1 skatīšanās laika daļa 2022. gadā bija 12,3%. Godpilnajā trešajā vietā ierindojies otrs Latvijas Televīzijas (LTV) kanāls – LTV7.

2022. gads LTV bijis izaicinājumu pilns – līdz ar kara sākumu 24. februārī LTV saturs kardināli mainījās. Saspīlētās ģeopolitiskās situācijas apstākļos par svarīgāko uzdevumu kļuva sabiedrības informēšana par Ukrainā notiekošo karu, kā arī bēgļu plūsmu un uzņemšanu Latvijā. Lai arī ievērojami palielinājās sabiedriskās televīzijas loma valsts drošības un aizsardzības jomā, kā arī Latvijas informatīvajā telpā, LTV saturā joprojām bija jāsaglabā arī cita veida sabiedrības interesēm atbilstošs saturs – jārod jauni veidi un formāti, kā ne tikai informēt, bet arī turpināt izglītot un izklaidēt skatītājus.

“Uzticamas ziņas un svarīgāko norišu analītisks vērtējums, plašs mākslas un dokumentālo filmu klāsts, kā arī augstvērtīgi kultūras, izklaides, izglītojošie un bērnu raidījumi, un, protams, spilgtākie notikumi sportā – skatītāji ir ļoti augsti novērtējuši LTV kanālu programmas, ierindojot vairākus dažāda žanra raidījumus gada skatītāko pārraižu vidū. LTV arī saistījusi arvien jaunu auditoriju digitālajā vidē, informējot par svarīgāko LSM.lv un Rus.LSM.lv, piedāvājot vērtīgu sabiedrisko mediju satura krātuvi REplay.lv un veidojot oriģinālu saturu bērniem un jauniešiem multimediju platformās. Televīzijas komandai ir gandarījums un prieks par paveikto 2022. gadā,” norāda Kaspars Odiņš, LTV valdes loceklis programmu un pakalpojumu attīstības jautājumos.

Skatītāju atzinība, izvēloties LTV1, apliecina, ka, meklējot uzticamu un kvalitatīvu saturu, sabiedriskie mediji jau ierasti ir auditorijas primārais informācijas avots. Latvijas sabiedrisko mediju – Latvijas Radio, Latvijas Televīzijas un portāla LSM.lv – satura sasniedzamība 2022. gadā bija 82% – tie sasniedza četrus no katriem pieciem iedzīvotājiem, liecina pētījuma “Latvijas sabiedrisko mediju sabiedriskais labums” dati. Turklāt uzticēšanās sabiedriskajiem medijiem bija būtiski augstāka nekā komercmedijiem un valsts pārvaldei.

“2022. gada notikumi jeb pareizāk jāsaka – satricinājumi – jau atkal apliecināja sabiedrisko mediju kritiski nozīmīgo lomu informācijas telpas drošības sargāšanā. Esam klātesoši, lai informētu par kara šausmām Ukrainā un kopā atbalstītu Ukrainas tautu. Mūsu 2023. gada uzdevums ir saglabāt auditorijas laika daļu televīzijas kanālos, kā arī sasniegt arvien plašāku auditoriju digitālajā vidē – multimediju platformās un sociālajos medijos. Arī esošajos apstākļos LTV darbības pamatā ir nemainīgi aktuālās vērtības: atbildība, izcilība un neatkarība,” teic Ivars Priede, LTV valdes priekšsēdētājs. 
 
“Ceru, ka drīzumā tiks rasti pozitīvi risinājumi samilzušajiem 2023. gada budžeta jautājumiem, lai LTV arī turpmāk godam pildītu savu misiju un uzdevumu – kalpot Latvijas sabiedrības interesēm, ” norāda Ivars Priede.

Latvijas Televīzija pateicas ikvienam skatītājam! Paldies, ka esat kopā ar mums katru dienu!