Būt slavenam mūziķim, sportistam vai kādas jomas autoritātei un ar šo savu statusu pulcēt ap sevi tūkstošiem un pat miljoniem sekotāju sociālajos tīklos, kuri kāri tver ikvienu jaunu ierakstu un personīgu fotogrāfiju. Vai kļūt par zvaigzni tieši sociālajos tīklos – spējot piesaistīt tūkstošiem sekotāju, ar to vien, ka viņiem patīk, kā tu dalies ar savu ikdienas dzīvi - ko tu ēd, ko lasi, kādu sejas krēmu lieto, kur ceļo un nakšņo.

Bet – vai to dara tikai tāpēc, ka produkts un pakalpojums tiešām patīk, jeb tāpēc, ka par to kāds samaksā? Instagram konts kā reklāmas stabs, katru dienu sajūsminoties par citu produktu vai pakalpojumu un arī patiesībai neatbilstoši ieraksti – kāda ir influenceru atbildība savu sekotāju priekšā? Un kāda ir sekotāju atbildība par saturu ko patērē?

Par to jaunākajā “Būra” duelī diskutē Latvijā soctīklos populārā blogere un jūtūbere Evelīna Pārkere un mārketinga speciālists, influenceru attiecību eksperts Deniss Ševeļovs. Bet par to, kādi spēles noteikumi influenceriem jāievēro, lai nenonāktu patērētāju tiesību uzraugu redzeslokā, komentēs eksperti - Ieva Baldiņa no Patērētāju tiesību aizsardzības centra un Baiba Liepiņa – Latvijas Reklāmas asociācijas vadītāja.