Deviņdesmitie. Medijs kā bizness

«Deviņdesmitie» ir laiks, kad izveidojas jaunā Latvijas valsts.

Jauna valsts – jauns mediju tirgus. Pirmais modes kliedziens televīzijas ēterā - ziepju operas. «Verdzene Izaura»un ”Bagātie arī raud”. Pēc pelēkās padomju ikdienas, cilvēki izslāpuši pēc vienkāršām emocijām un krāsainiem skatiem.

Mediju tirgū ienāk reklāmas un darbu sāk pirmās komerctelevīzijas. Vai kāds atceras NTV-5, RBS TV un vēlāk 31 kanāls?

Deviņdesmitie ir laikrakstu ziedu laiks. Tās sasniegs nekad nebijušus ikdienas metienus līdz pat 300 tūkstošiem. Sāks iznākt avīzes «Diena» un «Vakara ziņas». Daudzi savukārt, konkurences apstākļos pazudīs. Uzleks jaunas mediju zvaigznes un daudzas arī apdzisīs.

Par medijiem deviņdesmitajos runāsim ar Jāni Domburu, Edvīnu Inkenu, Ojāru Rubeni, Lato Lapsu, Sarmīti Ēlerti, Voldemāru Krustiņu, Andreju Volmāru, Rolandu Tjarvi, Andreju Ēķi, Kasparu Ozoliņu, Jāni Šipkēvicu, Elitu Veidemani, Santu Anču, Ojāru Skudru un daudziem citiem.