
Saistītie raksti
Vēl par šo tēmu








Pa ceļam ar Klasiku
Dace Melbārde izvērtē kultūras ministres amatā paveikto


Kampaņa pret viltus ziņām
Skandalozi virsraksti, mīklaini vai neeksistējoši avoti un atpazīstamu mediju nosaukuma imitācija – šīs ir tikai dažas no pazīmēm, kas ļauj visuresošajā ziņu plūsmā atšķirt viltus ziņas. Par savām spējām neiekrist safabricētu un melīgu paziņojumu slazdā ir pārliecināti tikai 40 procenti sabiedrības. Lai iedzīvotāju medijpratību uzlabotu, Valsts kanceleja sākusi izglītojošu kampaņu «Medijs nav komēdijs». Turpina Anete Bērtule.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai Twitter profilu!