• Trešdiena, 2019. gada 11. decembris
  • Vārda diena: Valdis, Voldemārs, Valdemārs
  • Rīgā +0.2°C, D vējš 3.6m/s, 762mm Hg, 78%
LSM Bērnistaba

Blogs. Auziņš gatavojas Monblānā kāpt!

Tautas sports

Tautas Sporta pirmās nedēļas sākumā mana apņēmība atradās aptuveni 4809 metrus virs jūras līmeņa, nu, kādu metru līdz Monblāna virsotnei.

Nedēļa Nr. 1

Tautas Sporta pirmās nedēļas sākumā mana apņēmība atradās aptuveni 4809 metrus virs jūras līmeņa, nu, kādu metru līdz Monblāna virsotnei. Šķiet, ka no Tautas Sportistiem LTV Sporta redakcijā esmu pats nesportiskākais personāžs. Tāpēc šī apņēmība ļoti priecēja. Bet kā jau mēs sportā zinām – profesionāliem sportistiem brīdī, kad sasniegts fiziskās formas Everests, organisms ir ļoti neaizsargāts pret vīrusiem un slimībām. Lai gan mans alus vēders jeb, kā to patīk saukt man – termoizolācijas kārta, vēl ir tālu no sportiskās formas spices, mana orgānu sistēma uzskatīja, ka esmu sasniedzis pietiekami, lai...lai manā ķermenī uzņemtu neaicinātu viesi. Diemžēl šis viesis izrādījās kāds, ziemā klejojošs, vīruss. Mans fantastiskais ķermenis uz šī viesa ciemošanos atbildēja ar temperatūras paaugstināšanos virs 36,6 grādiem pēc Celsija skalas. Protams, nekur neizpalika arī vecie paziņas – fantastiskās iesnas un klepus. (Šķavāties man ļoti patīk, tāpēc šķavas nepieminēšu)

 

Nācās reaģēt nekavējoties. Tika izstrādāts pretošanās kustības plāns:

  1. Silta piparmētru tēja – piecas reizes dienā
  2. Kāju sautēšana sinepju ūdenī – divas reizes dienā
  3. Sinepju plāksteri uz muguras – vienu reizi dienā

 

Sekojot šim plānam saaukstēšanās tika pieveikta nepilnu trīs dienu laikā un šobrīd jau sāk atgriezties Tautas Sporta apņēmības sajūtas. Taču, paprasot visu atbilžu sniedzējai Mātei Googlei jautājumu, kā pareizi sportot pēc slimošanas, sapratu sasteigt ar fiziskām slodzēm nav prātīgi. Izrādās, ka fiziskās aktivitātēs iesaistīties ieteicams tikai nedēļu pēc slimības pieveikšanas un slodzēm jābūt mērenām un pakāpeniskām, jo mūsu orgānu sistēma ļoti daudz enerģijas patērējusi slimības nokausēšanai un vēl tērēt enerģiju nebūtu ieteicams. Tātad nākamās nedēļas vidū jāsāk kaut kas darīt. Tā arī būs mana nākamās nedēļas apņemšanās – trešdien jāsāk sportot! (Mans slinkums ir nenovērtējami priecīgs, ka vēl pāris dienas varēs neko nedarīt)!

Pievienot komentāru

Pievienot atbildi

Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai Twitter profilu!

Sports un veslība. Cik bīstams var būt hokejs.

Tautas sports

Sports un Veselība. Amatieru sports

Tautas sports

Amatieru sports - Kopā jautrāk

Tautas sports

Amatieru sports - veselība un riski

Tautas sports

Kā motivēt pusaudzi sportot?

Tautas sports