Visu vasaru iespējams apmeklēt rakstāmmašīnām veltītu izstādi

Eirovīzijas nacionālās atlases pusfinālus LTV1 ēterā 1. un 2. februārī un finālu 22. februārī vidēji vērojuši 180 000 televīzijas skatītāju – par 10% vairāk auditorijas nekā pērn, liecina pētījumu aģentūras TNS dati. Savukārt Latvijas Televīzijas mājas lapā www.ltv.lv skatītāju skaits fināla tiešraidei bijis uz pusi lielāks nekā pagājušā gadā. Tiešraidei pieslēdzās 10 030 skatītāju, 25% no viņiem konkursu vērojuši ārzemēs, liecina Google Analytics dati.

„Eirovīzijas skatīšanās dati, viedokļi sociālajos tīklos un vispārējā interese vēlreiz apliecina, ka dziesmu konkurss skatītājus neatstāj vienaldzīgus. Salīdzinot ar pagājušo gadu, interese par konkursu ir pieaugusi par desmito daļu televīzijas skatītāju vidū un pat uz pusi interneta tiešraides vērotāju vidū. Savas specifikas dēļ Eirovīzija paredz neviendabīgu attieksmi, diskusijas un pat viedokļu sadursmes. Ja šī viļņošanās notiek, tātad Eirovīzija ir vajadzīga!” uzsver VSIA „Latvijas Televīzija” valdes priekšsēdētājs Ivars Belte.

Abus pusfinālus un finālus joprojām ir iespējams noskatīties LTV mājas lapā: www.ltv.lv/lv/raksts/23.02.2014-eiroviizijas-dziesmu-konkurss-2014.-nacionala-atlase.-finals.id25151/

Dati: TNS, TV Metri, Februāris 2013, Februāris 2014
Dati: Google Analytics, Februāris 2013, Februāris 2014