"Šanci" notur līderpozīcijas ASV kino tirgū

Asa sižeta piedzīvojuma filma "Šanci un leģenda par desmit gredzeniem" otro nedēļu pēc kārtas ir populārākā jaunā filma Amerikas Savienotajās Valstīs. Tā visā pasaulē nopelnījusi gandrīz 250 miljonus dolāru, jeb 212 miljonus eiro.

  Pirms Covid-19 pandēmijas šāds panākums nebūtu īpašas ievērības cienīgs, taču ierobežojumi un kinomīļu paradumu maiņa būtiski mainījusi situāciju kino tirgū. Lentei debijas nedēļās izdevies apsteigt iepriekšējo līderi – arī pēc komiksa motīviem radīto „Melno atraitni”, un tai ir izredzes kļūt par pandēmijas laika pelnošāko filmu. 

  Filma vēsta par Austrumu cīņu meistaru Šanči, kuram nākas stāties pretī saviem pagātnes rēgiem. Vienlaikus noslēpumainā organizācija „Desmit gredzeni” cenšas ievilkt viņu prasmīgi savērptu intrigu tīklā.

  Kino kritiķi norāda, ka kompānija „Marvel” filmā izmantojusi jau pazīstamus sižeta elementus, taču stāsts ir aizraujošs un iziet ārpus klišeju rāmjiem. Pirmo reizi lielbudžeta ASV kino projektā arī darbojas Āzijas izcelsmes supervaronis. To pozitīvi novērtējuši vairāk nekā 90 procenti skatītāju.