TNS dati liecina, ka televīzijas skatītāji Vecgada vakarā un valstij svarīgu notikumu atspoguļošanā dod priekšroku Latvijas Televīzijai, ierindojot LTV1 skatītāko televīzijas kanālu saraksta pirmajā vietā. Savukārt rudens sezonā (no septembra līdz decembrim) LTV1 ir kļuvis par otro skatītāko kanālu Latvijā. Veiksmīgā 2014.gada rudens sezona LTV1 kanālam pēc 5 gadu pārtraukuma gada griezumā ļāvusi atgriezties 3. skatītākā Latvijas TV kanāla pozīcijā ar skatīšanās laika daļu – 9.2%, tādējādi apsteidzot kanālu LNT.  

Jau otro gadu pēc kārtas gada pēdējā dienā TV skatītāji dod priekšroku LTV1. Tāpat kā 2013. gada 31. decembrī, arī pērnā gada pēdējā dienā LTV1 bija skatītākais televīzijas kanāls Latvijā ar skatīšanās laika daļu – 13.4%.

Kopumā LTV1 aizvadījis ļoti veiksmīgu rudens sezonu. Kopvērtējumā no septembra līdz decembrim LTV1 bija skatītāju otrais iecienītākais TV kanāls Latvijā ar skatīšanās laika daļu – 9.8%. Liela nozīme Latvijas Televīzijas konkurētspējas pieaugumam bijusi unikālajiem pasākumiem, kas demonstrēti LTV1, taču jaunajā sezonā ir stiprināta arī pamatprogramma.

Daudzi cikliskie raidījumi, kas pirmo sezonu aizvadīja 2013. gada rudenī (01.09.2013 - 31.12.2013), 2014. gada rudens sezonā (01.09.2014 - 26.12.2014) manāmi palielināja reitingus. Raidījumam “Četras istabas” tika mainīts formāts un šajā sezonā tas ieguva jaunu nosaukumu – “4. Studija”, kā rezultātā neizpalika arī reitinga pieaugums no 53 tūkstošiem uz 79 tūkstošiem. Veiksmīga kanāla un ētera laika maiņa bijusi arī “Sporta studijai”, kuru pērn rudenī LTV7 kanālā vidēji skatījās 14 tūkstoši, taču šogad LTV1 kanāls devis iespēju raidījumam trīskāršot auditoriju uz 48 tūkstošiem skatītāju. Arī raidījums “100 g kultūras. Personība” tika pārcelts uz otrdienām pēc raidījuma “4. Studija”, kā rezultātā vidējā auditorija palielinājās no 28 tūkstošiem 2013. gada rudenī līdz 46 tūkstošiem skatītāju 2014. gada rudens sezonā.

Ievērojams auditorijas pieaugums bijis virknei LTV1 raidījumu: “Provinces” vidējais skatītāju skaits palielinājies no 110 uz 123 tūkstošiem, “Viens pret vienu” no 89 tūkstošiem uz 103 tūkstošiem, “VIP – Veiksme. Intuīcija. Prāts” no 113 uz 129 tūkstošiem un “Rīta Panorāmas” auditorija augusi no 17 tūkstošiem 2013. gada rudens sezonā uz 25 tūkstošiem pērn.

LTV1 kanāls kļūst arvien konkurētspējīgāks un Latvijas iedzīvotāji vidēji pavada ilgāku laiku vērojot Latvijas Televīziju. LTV1 un LTV7 kanālus 2014. gadā vidēji viens Latvijas iedzīvotājs skatījies par 2 minūtēm dienā vairāk nekā 2013. gadā.