• Otrdiena, 2020. gada 22. septembris
  • Vārda diena: Maigurs, Mārica, Māris
  • Rīgā +14.0°C, - vējš 0m/s, 761mm Hg, 86%
LSM Bērnistaba

Intervijā «1:1» — izglītības un zinātnes ministre Mārīte Seile

1:1

Skolotāju algas reformē jau vairākus gadus, bet rezultāta — nav. Arī pēdējo valdības piedāvājumu arodbiedrības dēvē par brāķi un draud ar skolotāju streiku. Kāpēc kavējas pārmaiņas un kā Latvijas bērniem nodrošināt iespējami labāko izglītību? Izglītības un zinātnes ministre Mārtīte Seile — «1:1». Skatieties otrdien, pēc «Panorāmas», LTV1 un ltv.lsm.lv.

Komentāri (3)

Austra Balode
par segregāciju - tas ir atsevišķs stāsts un integrāciju šobrīd nemaz nevar saukt par izdevušos. nevajag vienā katlā jaukt kartupeļus ar uzpūteni.
sils_juris
Nedrīkst pieļaut, ka skolotāji strādā vairāk par vienu slodzi. Pārslogots skolotājs nevar būt labs skolotājs. Cik skolotāju patlaban strādā vairāk par vienu slodzi ?
susurinsh
Jautājums ministrei par speciālo skolu nākotni Latvijā. Pēc IZM publiskotās informācijas Latvijas speciālajās izglītības iestādēs (tādu ir vairāk kā 60) mācās aptuveni 5000 izglītojamo, kas ir mazāk kā puse no visu bērnu ar speciālām vajadzībām kopskaita. Vairāk kā puse izglītību iegūst integrēti - mācās vispārizglītojošajās skolās. Kādā no LTV intervijām, vienas speciālās skolas direktors stāstīja, ka viņa skolā mācās 130 skolēnu, strādā 115 skolotāju un vēl ir pietiekams skaits tehnisko darbinieku. Citā intervijā kāds speciālās skolas direktors stāsta par 6 vietniekiem, kas viņam palīdz skolā? Kā tas sasaucas ar IZM projektu optimizēt skolu tīklu? Kāda ir Latvijas speciālo skolu nākotne? Kuru ceļu Latvija izvēlēsies - integrāciju vai segregāciju? Paldies, ja pavaicāsiet!

Pievienot komentāru

Pievienot atbildi

Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai Twitter profilu!