Alsungas suitu sievas viņai — Latvijas modes dizainerei Keitai — palīdzēja sašūt kreklus ar greznajiem izšuvumiem. Tas ir īsts roku darbs, kuru ar pašcieņu uz skatuves valkā Jaunā Rīgas Teātra aktrises Ingas Tropas varone izrādē «Tumsas vara». Noslēpumainā vārda īpašniecei Keitai gan modes dāmu tērpus, gan skatuves kostīmus vajag īstus, no pamatīga auduma, ja reiz ir zīds, tad tam jābūt īstam, lai valkāšanas brīži tērpu padara vēl pievilcīgāku. Aktieri Latvijas teātros par to ir sajūsmā, jo tad tērps tik mīļi pieguļ augumam un burtiski saaug ar ķermeni. Un skatuves tēls kļūst vēl pārliecinošāks.

Keitai ir tik patiesas emocijas, ka asaras pār modes mākslinieces vaigiem pirms operas «Manona Lesko» pirmizrādes pēc vairāk nekā simts kostīmu izveidošanas neslēpj pārgurumu. Viņa raud arī aiz laimes — ir piepildījies sapnis, veidot tērpus operā un būt vienai no liela radošā kolektīva, kas rada Pučīni operas «Manona Lesko» Dievišķo skaistumu. Keitai Dievišķais skaistums ir arī viņas dzīves satvars, tās sajūtas, kas pirmoreiz, varbūt neapjaušot tālāko dzīves ceļu, notvertas vēl deviņdesmitajos gados modes skatēs «Zelta adata», arī uz operas skatuves. Tur iegūtie augstākie apbalvojumi bija kā radošs tramplīns — jāizglītojas, jāizsitas pasaules modes tirgū. Prom uz Londonu! Keita ir vienīgā no Latvijas modes dizainerēm ar tik labu Sentmārtina koledžā iegūtu izglītību. Videostāstā modes dizaineri Keitu skatītājs iepazīs arī ar basām kājām Latvijas dabā, arī mazliet vientuļu, kad mīļie, vīrs un dēliņš Oktāvijs, atkal aizbrauks uz Londonu — viņas ģimenes īstajām mājām. Keita paliks kādu brīdi Latvijā, lai radītu kostīmus jaunai izrādei un turpinātu fantazēt par savu modes zīmolu «Keita».