Vadības asistenti/-u
Galvenie pienākumi:
- Korespondences, zvanu un e-pastu apkalpošana un koordinēšana;
- Lietvedības dokumentu izstrāde un lietvedības organizēšana;
- Sapulču un sanāksmju protokolēšana;
- Komandējumu, darījumu tikšanās plānošana un organizēšana;
- Atbalsta sniegšana citām uzņēmuma struktūrvienībām;
- Kontrolēt dokumentu apstrādi un sagatavošanu nodošanai arhīvā;
- Koordinēt projektus (Korporatīvā sociālā atbildība, Ilgtspējas indekss, standartu ieviešana (piemēram, ISO));
- Citi administratīvie un organizatoriskie uzdevumi.
Prasības:
- Iepriekšēja darba pieredze līdzīgā amatā;
- Pirmā līmeņa augstākā vai vidējā speciālā izglītība;
- Labas komunikācijas prasmes gan mutiski, gan rakstiski;
- Prasme organizēt un plānot savu darba laiku;
- Precizitāte darba izpildē un atbildības sajūta;
- Labas latviešu un angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu valodas zināšanas;
- Ļoti labas datorprasmes (MS Office) un pieredze darbā ar biroja tehniku;
- Par priekšrocību tiks uzskatītas zināšanas Korporatīvās sociālās atbildības, Ilgtspējas indeksa, standartu ieviešanas (piemēram, ISO) jomā un pieredze darbā ar elektroniskām dokumentu uzskaites sistēmām.
Piedāvājam:
- Darbu sabiedriskajā medijā ar bagātīgu vēsturi, radošiem kolēģiem un skaidrām vērtībām;
- Sociālās garantijas, stabilu atalgojumu, veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām;
- Atalgojumu – 1100 EUR (bruto).
CV un pieteikuma vēstuli lūdzam sūtīt uz cv@ltv.lv līdz 10.07.2022.