Galvenie pienākumi:

  • Korespondences, zvanu un e-pastu apkalpošana un koordinēšana;
  • Lietvedības dokumentu izstrāde un lietvedības organizēšana;
  • Sapulču un sanāksmju protokolēšana;
  • Komandējumu, darījumu tikšanās plānošana un organizēšana;
  • Atbalsta sniegšana citām uzņēmuma struktūrvienībām;
  • Kontrolēt dokumentu apstrādi un sagatavošanu nodošanai arhīvā;
  • Koordinēt projektus (Korporatīvā sociālā atbildība, Ilgtspējas indekss, standartu ieviešana (piemēram, ISO));
  • Citi administratīvie un organizatoriskie uzdevumi. 

Prasības: 

  • Iepriekšēja darba pieredze līdzīgā amatā;
  • Pirmā līmeņa augstākā vai vidējā speciālā izglītība;
  • Labas komunikācijas prasmes gan mutiski, gan rakstiski;
  • Prasme organizēt un plānot savu darba laiku;
  • Precizitāte darba izpildē un atbildības sajūta;
  • Labas latviešu un angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu valodas zināšanas;
  • Ļoti labas datorprasmes (MS Office) un pieredze darbā ar biroja tehniku;
  • Par priekšrocību tiks uzskatītas zināšanas Korporatīvās sociālās atbildības, Ilgtspējas indeksa, standartu ieviešanas (piemēram, ISO) jomā un pieredze darbā ar elektroniskām dokumentu uzskaites sistēmām.

Piedāvājam: 

  • Darbu sabiedriskajā medijā ar bagātīgu vēsturi, radošiem kolēģiem un skaidrām vērtībām;
  • Sociālās garantijas, stabilu atalgojumu, veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām;
  • Atalgojumu – 1100 EUR (bruto).

 

CV un pieteikuma vēstuli lūdzam sūtīt uz cv@ltv.lv līdz 03.09.2022.